10 بازیکن برتر تاریخ فوتبال!!!

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

فیلتر شکن اندروید
فیلتر شکن جدید (اندروید)[1]

مطالب
مطالب طنز[21]
مطالب جالب [9]
دل نوشته های خودم[7]
چندش آور [1]
استعداد های دنیا[1]
استاتوس های طنز فیس بوکی[4]
پست های فیس بوکی[13]
وحشت ناک [1]
خاطره انگیز[2]
علمی new[5]
غمگین و تأسف بار[3]
پزشکی جدید[2]
روانشناسی[2]
درسی(کنکوری)[2]
ازدواج(زوج ها)[1]
رکورد های گینس[0]
تاریخچه [0]
داستان ضرب المثل ها[1]
شعر و متن های جدید[1]
سعدی[1]

ترفند های جدید
ترفند گوگل [1]

داستان
داستان های پند دهنده[5]

داستان عاشقانه
داستان عشق رابعه بنت کعب[2]

حواشی دنیا
حواشی جدید و جالب[7]
عجیب ولی واقعی[14]

زندگی نامه
زندگی نامه بازیگران[3]
برترین های تاریخ[6]
زندگی نامه بازیکنان فوتبال[2]

معما ها
معماهای جدید[4]

اس ام اس جدید
اس ام اس فوتبالی(جام جهانی)[2]
فانتزی های من و تو [2]

گرانترین و ارزانترین!!!

خلاقیت جدید
ابتکارات جدید و جالب[7]

عکس های بازیگران
عکس های بازیگران در حالتی دیگر+18[4]
تصاویر بازیگران[1]

طنز ترین کلیپ توی عمر من!!!

عکس های جدید
عکس دختر[2]
عکس های دختران خوشکل هالیوودی[1]
عکس نوشته در هر موردی[2]

ورزشی
فوتبال[6]

کشوری
سرود ملی کشور های جهان همراه معنی(اولین بار در ایران)[5]

سینما
برترین های سینما[3]

لینک دوستان

مرجع دانلود عکس و موزیک رایگان

اسمارت فون ها

سخنان شنیده نشده

بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی

همه چیز داریم/goldanpic

سرگرمی

باند

بی کران

دانلود عکس قشنگ

+18

بازی مجازی فوتبال

nimbuzz

آل دیجیتال

hamsaz

nimbuzzik

هرچی که دلت بخواد

بازی و نرم افزار های ایرانی و خارجی

film@ahang

مجله اینترنتی خوانسار سیتی

بهترین بازی آنلاین کشتی کج

تفریحی

بازی انلاین مربیگری فوتبال

سایت بازی های اندروید

danestaniha

خنده

ستار موزیک

دانلود جدید

فان کلوب آذرخش

برنامه نویسی

برنامه نویسی

دانلود فیلم و نرم افزار و گیم

ایرانیان دانلود

سیرجان موزیک

اسمارت فون ها

ناین موزیک

بیا تو حالشو ببر

ایچت فا

سفارش بزرگترین لیست آهنگ های پاپ کوچه بازاری و محلی

دانلود

mazhabi

تابستون وب

مولتی دانلود

dadashi

باران دانلود

علمی-اجتماعی

تهران موزیک608

جدیدترین برنامه و بازی های دنیا

پری جون

اخبار و فناوری اطلاعات

جن و ماورا

سرگرمی

عکس از هرچی بخوای

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ریسک همه چیز است و آدرس rickeverything.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 12325
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

top-داستان،فیلتر شکن اندروید،عکس،خنده،وحشت ناک،جالب،ترفند،حواشی،اخبار،فوتبال،ورزش،


لوگوی دوستان


بر چسب ها

دانلود فیلتر شکن اندروید , دانلود فیلتر شکن اپرا مینی با سرور ویرایش شده جدید , دانلود فیلتر شکن بسیار جدید برای اندروید , طنز,شعر,شعرطنز,سرگرمی, , ترفندهای سرگرم کننده در گوگل, گوگل, ترفندهای گوگل, ترفندهای سرگرم کننده, ترفند, ترفند گوگل , ریسک های بزرگ جهان،خطرناک ترین ریسک های جهان،ریسک های پولی ،ریسک های موفقیت،ریسک های جذاب ،ریسک،ریسک های مهم دنیا،شکست ریسک ها بزرگ،ریسک های بزرگ دنیا،موفقيت, استيو جابز, بيلگيتس, مارك زوكربرگ , به سلامتی،به سلامتی کسی که ،دل نوشته های من برم،حقیقت تلخ , دانلود همه جور فیلتر شکن اندروید , باهوش ترین ستارگان دنیا ، باهوش ترین انسان های سراسر دنیا ، ضریب هوشی ، IQ ، ویلیام جیمز ، استفن هاوکینگ ، کیم آن یانگ ، تست ضریب هوشی , دنیای وارونه،مطالب طنز،عکس بسیار طنز،عکس های بسیار طنز و قشنگ، , عشق رابعه بنت کعب،عشق سوزناک , عکس دختر ورزشکار، عاقبت شوم ایجاد مزاحمت برای دختران، عکس دختری جسور و با غیرت که با بهترین روش ممکن پسر مزاحم خودرا ادب کرد، عکس های خفن دختر , جدیدترین چیستان و معمای فکری (سری 1), جدیدترین چیستان و معمای فکری, معمای فکری, جدیدترین چیستان ها, چیستان91, جدیدترین چیستان و معمای فکری اذر 091, چیستان و معما, سرگرمی, فکری, چیستان های دست اول و جد , اعتراف میکنم اعتراف میکنم تازه اعتراف میکنم توپ اعتراف میکنم جدید اعتراف میکنم خفن اعتراف میکنم خنده دار اعتراف میکنم سری جدید اعتراف میکنم سری خنده دار اعتراف میکنم ضد دختر اعتراف میکنم ضد پسر اعتراف , عکس های عجیب،عکس های جالب و شگفت انگیز،عکس های بسیار جالب،عکس های همه جوری،عکس های رفتار های شگفت انگیز،عکس های جالب، ,




10 بازیکن برتر تاریخ فوتبال!!!

10بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان

10بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان

 

آخرین فهرست بهترین بازیکنان فوتبال جهان

در این فهرست ۱۰ نفره وجود نام هایى چون پله، دى استفانو، پلاتینى و مارادونا تکرارى است و در تمام فهرست هاى ۳ دهه اخیر دیده مى شوند در حالى که به نام هایى چون رونالدو برزیلى ، پوشکاش و به ویژه مسى برمى خوریم که در برخى از فهرست هاى قبلى حضور نداشتند. 

بازیکنان انتخاب شده توسط سایت معتبر YAHOO همگى در زمره ستاره ها و بزرگان بى چون وچراى فوتبال هستند اما چه بسا رده اى که براى آنها در نظر گرفته شده با رأى موافق همه دوستداران فوتبال روبرو نشود. 

مارادونا؛ نابغه اى ضدقواعد اجتماعى 

بازیکنى که میان آن همه ستاره در قله مى ایستد باید دست کم یک مشخصه منحصر به فرد داشته باشد ؛ دیه گومارادونا، یک شورشى ضد قواعد اجتماعى ، بازیکنى با ۱ متر و ۷۲ سانتى متر قد و اندامى که براى فوتبالیست شدن چندان هم مناسب نیست در جام جهانى ۱۹۸۶ به تنهایى کارى کرد تا با دستهاى او قهرمانى به نام آرژانتین ثبت شود. مارادونا نابغه اى که نامش با موادمخدر از یک سو و با قد علم کردن مقابل مافیاى فوتبال درهم آمیخته است. 

پله؛ مردى با بیش از ۱۲۰۰ گل 

ادسون آرانتس دونا سمینتو، ملقب به پله با ۳ بار حضور در جام جهانى و به تعبیرى صاحب ۱۲۰۰ گل در مسابقات رسمى و وفادارى بى چون و چرا به باشگاه سانتوس به اسطوره زنده فوتبال بدل شده است. پله در دنیاى خارج از فوتبال نیز مردى خبرساز است علاقه او به ثروت در کنار وفادارى اش به سانتوس ، زبانزد است؛ مرد ۱۲۰۰ گله فوتبال، امروز در سن ۷۰ سالگى اگر در فوتبال کنار گود نشسته برعکس مرد نخست برخى آگهى هاى تلویزیونى است.تحت هر شرایطى پله در زمره برترین هاى فوتبال است حتى اگر زیردست مارادونا قرار گرفته باشد. 

کرایف؛ هلندى پرنده 

مردى با ۳ توپ طلاى اروپا که با آموزش هاى مربى بزرگ رینوس میشل به یکى از نام هاى ماندگار فوتبال بدل شد؛ کاپیتان تیم ملى هلند یکى از بهترین هاى دهه ۷۰ میلادى و بازیکنى که به لطف وجود او بارسا به قله فوتبال اروپا رسید، تیمى که بخشى از زیبایى هاى بازى اش ، امروز نیز با حضور گواردیولا به نمایش درمى آید به همه چیز رسید مگر جام جهانى که ۲ بار و درعین شایستگى از کنار آن گذشت در آلبوم تاریخى فوتبال همه جور عکسى از یوهان کرایف دیده مى شود . غیر از هنگامى که مى توانست و باید در ۱۹۷۴ و ۱۹۷۸ جام جهانى را بالاى سر ببرد. 

رونالدو؛ پدیده اى با زانوى کاغذى! 

در جمع بزرگان لقب پدیده به رونالدو رسید ؛مرد برزیلى که بخش زیادى از عمر فوتبال خود را با ژل غضروف مانندى در زانویش گذراند. در رئال مادرید و تیم ملى برزیل روزگار خوشى را تجربه کرد. جدا از ظاهر متفاوت؛ دندانهاى خرگوشى و آرایش موهایش رونالدو از جمله نادر مهاجمینى بود که به اندازه خلاقیت هاى تاکتیکى اش از سرعت و قدرت بدنى بهره نبرده بود. گلهاى زیباى و تعیین کننده رونالدو در تیم هاى بزرگ اورپا و تیم ملى برزیل به ویژه در جام جهانى ۲۰۰۲ مقابل آلمان در خاطره تاریخى فوتبال به ثبت رسیده است؛ پدیده با زانوهایى که به تعبیر کارشناسان کاغذى شده و در زمره بزرگان فوتبال نام آشنا دیده مى شود. 

بکن باوئر؛ مدافعى که قیصر شد 

قیصر لقب تنها مدافعى است که نامش در فهرست ۱۰ بازیکن برتر آمده است ؛ تصویر بکن باوئر را دست شکسته وبال گردن در جام جهانى 1970 و بالا بردن جام قهرمانى ۴ سال بعد در مونیخ مقابل هلند، بخشى از خاطره جمعى تاریخ وفوتبال است امضاى یک اسطوره را زیر خود دارد. بکن باوئر تنها بازیکنى است که در کسوت مربى نیز جام قهرمانى بالاى سر برده ضمن اینکه به شهادت تاریخ او کسى بود که در فینال جام جهانى ،۱۹۷۴ کرایف را از افتخار قهرمانى محروم کرد. 

زیزو؛ سیاهه افتخاراتش کامل است 

عملکرد زیدان در جام جهانى ۹۸ به ویژه ۲ ضربه سرى که در فینال از جناح راست و چپ وارد دروازه برزیل کرد در نهایت افتخارى که نصیب فرانسه شد چه بسا به تنهایى مى توانست نام او را در زمره بزرگان فوتبال جهان ثبت کند اما کارنامه «زیزو» پربارتر از این حرفهاست؛ در کنار جام جهانى ۹۸ مى توان به قهرمانى در یورو۲۰۰۰ و نایب قهرمانى در جام جهانى ۲۰۰۶ با آن حادثه ماندگار در تاریخ فوتبال اشاره کرد ضمن اینکه با یووه و رئال ما درید بازیکن الجزایر تبار فرانسوى هرچه جام بود یکى پس از دیگرى به مجموعه افتخاراتش اضافه کرد. ضربات آزاد، دریبل هاى ریز، بازیسازى و ضربه هاى سروپا در جریان بازى همه و همه زیزو با واژه بى نظیر تعریف مى شود. 

آلفردودى استفانو؛ اسطوره اى بدون جام جهانى او را با لقب «مردى با ۳ پاسپورت» مى شناسند ؛ دى استفانو از منظر نسل دهه ۵۰ و ۶۰ میلادى بهترین بازیکن فوتبال حساب مى آید اما براى کسانى که شاهد بازى او نبودند و فناورى آن دوران نیز اجازهضبط و نگهدارى هنرنمایى او را نمى داد، اینگونه شناخته مى شود. دى استفانو ۵ دوره پى درپى جام باشگاه هاى اروپا را با رئال مادرید به دست آورد ضمن اینکه ۲ بار توپ طلاى اروپا و ۸ بار قهرمانى در لیگ اسپانیا را نیز باید به افتخاراتش اضافه کرد. بازى سرنوشت به بازیکنى با ۳ ملیت (آرژانتینى، ایتالیایى و اسپانیایى) اجازه نداد تا افتخار قهرمانى در جام جهانى را هم بدست آورد. 

پلاتینى؛ سلطان میشل 

پلاتینى و به تعبیرى سلطان میشل یک نابغه فرانسوى که رؤیاى یک نسل از فرانسوى ها را براى کسب افتخار و بازى در لیگ هاى بزرگ اروپا برآورده کرد. فرانسوى ریزجثه متولد شهر نانسى در استان لورن در تمرینات فرانسه براى نخستین بار در المپیک ۱۹۸۴ لس آنجلس ، طعم قهرمانى در یک میدان بزرگ را تجربه کرد. پلاتینى با تیم کوچک نانسى ، قهرمان جام حذفى شده و با راهیابى به تیم ملى فرانسه در راه ستاره شدن و ماندگارى در جهان فوتبال گام برداشت . حضور در جام جهانى ۸۲ و سپس ۸۶ و کسب عناوین چهارم و سوم جهان کافى بود تا جهان یک ستاره جدید را بشناسد. کسب توپ طلایى پى در پى (رکوردى که چه بسا توسط مسى شکسته شود) قهرمانى هاى متنوع و متعدد با یووه در ایتالیا و اروپا به نظر کافى نبود تا سلطان میشل در رده هاى بالاى فهرست بهترین ها قرار گیرد چرا که شکست ۳بریک در جام جهانى ۱۹۸۲ در شهر سویل اسپانیا مقابل آلمان، شانس رسیدن به فینال و به تبع آن قهرمانى را از فرانسه گرفت و پلاتینى را از افتخار قهرمانى در جام جهانى محروم کرد ، افتخارى که مى توانست در کنار قهرمانى در یورو۸۴ ، کارنامه پربار سلطان میشل را تکمیل کند. 

لئو،ستاره ۲۴ ساله در میان اسطوره ها 

در طول این سالها چندین فهرست در ارتباط با برترین هاى فوتبال جهان عرضه شده و به تبع آن عده اى جایشان را به ستاره هاى تازه داده اند اما به ندرت پیش آمده که یک بازیکن جوان جایى در میان برترین هاى تاریخ فوتبال داشته باشد اما این بار این قاعده شکسته شده و نام جوان اول بارسا ، ملى پوش آرژانتینى، لیونل مسى در فهرست ۱۰ بازیکن برتر دیده مى شود در واقعا نام «لئو» به طور طبیعى نباید در این فهرست دیده مى شد مگر اینکه باید گفت مسى یک بازیکن معمولى نیست و هر بار که او با بارسا به میدان مى آید این ادعا، این واقعیت خود را نشان مى دهد همانگونه که در دربى اسپانیا، در پیروزى مقابل رئال مادرید نقش ملى پوش آرژانتینى کاملا مشخص بود. صاحب ۲ توپ طلا که باور بسیارى از کارشناسان سومین را هم به دست خواهد آورد باتوجه به معمولى نبودنش در قالب یک ستاره باید منتظر صعودش به پله هاى بالاتر و فهرست بعدى برترین هاى جهان بود. 

پوشکاش ؛ سرگرد سواره نظام و ستاره رئال مادرید سرانجام نوبت به یکى از بزرگان فوتبال جهان، بازیکنى از مدرسه نوآور و خلاق مجارستان در سالهاى دهه ۵۰ میلادى مى رسد، فرانس پوشکاش ، سرگرد سواره نظام ارتش مجارستان، عضو باشگاه «اوژپشت» و کاپیتان یکى از بزرگترین تیمهاى فوتبال اروپا پس از جنگ جهانى دوم در جام جهانى ۱۹۵۴ بود که اسم و رسمى به هم زد. پس از اشغال مجارستان توسط ارتش شوروى ، سرگرد پوشکاش به اسپانیا پناهنده شد و با ۳۱ سال سن د رحالى که ۲۰ کیلو از ستاره هاى آن دوران رئال مادرید ، کوپا و دى استفانو سنگین تر بود به عضویت باشگاه اسپانیا درآمد و در کسب ۳ جام قهرمانى اروپا همراه با رئال مشارکت کرد . 

فرانس پوشکاش در ۶۳۱ مسابقه ۶۲۵، گل به ثمر رساند عملکردى که تکرار در آن امکانپذیر نخواهد بود. پس از فروپاشى کمونیسم ، پوشکاش به کشور مجارستان برگشت و چند سال پیش در وطن خود چشم بر دنیا بست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: فوتبال، ،
:: برچسب‌ها: فوتبال،بهترین های فوتبال،10 بازیکن برتر فوتبال،10بازیکن تاریخ فوتبال،بهترین های تاریخ فوتبال،,

نوشته شده توسط ریسک در ساعت



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید


مطالب پیشین

یک سری عکس نوشته طنز!!!
خوشکل ترین زن دنیا!!!
شعر سعدی
نمی تواند داد بزند،نمی تواند
اب حیاط نوشید!!!
بد شانس تاریخ1
کمک مالی به یه بنده خدا!!!
سه دوست
روستا!!!
عکس نوشته در هر موردی 1
حسادت!!!
بهترین های نیم فصل لالیگا
عجیب ترین روش "روزه داری" در هند
حسگر هوشمند برای پیدا کردن اشیای گم‌شده+تصاویر
قوانین عجیب کلیسا
عجیب ترین صندلی های دنیا
حریم سلطان
این چی بود؟
کودک و نور جدید
زندگی نامه کریستیانو رونالدو




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by rickeverything